On Wed, Jul 04, 2001 at 10:15:38AM +0300, George Danchev wrote:
|Tuk dadenata firma trqbwa da se navie da port-ne proizvedenieto si i za Linux
|, i to vse pak ste bude commercial nqma na4in .

И така да е, макар че не е задължително, не е въпроса в това.

|No v LUG-a ve4e imashe pitane po vuprosa ot edin Doctor (qvno linux-fen :),
|koito v diskusiq za WINE i WmWare pitashe kak da si pusne windows-kata
|'medicinska programa' pod Linux :). I sa si pravi horata da opitvat , zasto
|trqbwa da plashtat i dopulnitelen M$-danuk ..... ?!  Drug e vuprosa 4e tova
|moje da e v razrez s licenza na tazi programa , ako tam e ukazano 4e tq
|trqbwa da se polzwa samo i edinstveno pod Windows , vupreki 4e 4oveka si e
|platil i e uspqva  da q pusne i pod druga OS .

Чакай сега, нали програмата за Българската каса е платена от България.
Тя Е собственост на България, вкл. авторските права. Ако сегашният
държател на авторските права (здр. каса?) поиска, той може да
публикува сорса.
А да не говорим, че сигурно е трябвало да се постави изискване при
конкурса, програмата да се пише в преносим стил. Иска ми се да кажа,
че можеше да се ползува Winelib за да се създават native win и Linux
binaries, ама айде сега.... winelib все пак сигурно има бъгове и не
върви да се разчита на нея за наистина важни неща.

Та можеше нещата да се направят по много по-различен начин и още може
да се оправят много грешки за тоя SW....... ама се иска желание и
откритост, нещо което хич го няма в Бг. :-(

--JS