Julian Stoev wrote:

> Osven tova e vazno v kakyv format shte se pishe:
> LaTeX e moeto lichno predpochitanie, no ne znam kolko hora go znaiat. Drugi
> idei?

I az preporuchvam nai-goreshto LaTeX. Glavite mogat
da se pishat pootdelno. Rezultata izliza krasiv,
strutkturiran. Vseki moje da polzva liubimia si tekstov redaktor
(DORI ot MS Word ima filter za eksportirane na LaTeX).
A sorsovete shte sa kompiliruemi dori i sled 10 godini.
Rezultata vednaga se prevrushta na PDF ili Postscript.
Postscript e edin ot formatite s koito pochti nikoe
izdatelstvo (da ne kaja nikoe) niama a ima problem za
otpechatvane.

Az moga da se zaema da narisuvam koricata na knigata.

Svetoslav