Ivan Dimitrov wrote:

> Boris, predlagam ako si suglasen da stanesh ti koordinator koi kakvo shte
> pravi s knigata. tova che ne si taka texnichesko lice kolkoto nqkoi ot nas
> v sluchaq ne bi trqbvalo da e ot znachenie, tui kato imash nujnite
> rukovoditelski umeniq za celite na knigata i shte nasochvash
> "texnicheskite lica" koito pishat dali sa v pravilna posoka za razbiraneto
> im ot netexnicheskite takiva. nadqvam se grupata da e suglasna s men i ako
> ti si suglasen da sustavim plan za rabota.
>
>     Ivan Dimitrov
> System Administrator
>   [EMAIL PROTECTED]
> [...]

Vshustnost, chestno kazano moje za koordinacia v RealTime daje da se
izpolzva i
nizvergnatoto IRC. Znam , che v suznanieto na vseki ot nas izpluva
totalnata prostotia, koyato se izliva v IRC kanalite, no za smetka na
tova pozvoliava naistina koordinacia
pochti na momenta. Moje bi puk ideyata da ne e chak tolkova losha:))).
Estestveno shte izpolzvame bulgarski server. Nash si taka da se kaje.

Peyo