Така и така сте започнали темата за UPS да ви попитам и аз
нещо.
Как осигурявате мрежов отдалечен Shutdown  на машини, които
не са закачени директно с UPS-a.
Бих бил благодарен ако ми препоръчате някакво решение,
което преполага съвместимост между различни типове ОС ,
като например APC Smart UPS закачен с кабел към Win2000
сервер, който подава сугнал към Linux/Unix машини.

Todorin

Постави най-добрите сайтове, търсачки, поща...на едно място: http://gbg.bg/toolbar/