Да разгледаме следната ситуация.
Има Windows  машина закачена с кабел за СМАРТ УПС.
Спира тока. Windows машината разбира за това и си казва-ще
започна да се гася ама след 30 секунди. Първо да обадя на
мойте колеги, който са други windows-i или Linux/Unix.
Гледам въпросния софтуер , който идва с УПС-то PowerChute
Plus се води има eventi, например при еди какво си правя
известяване и т.н.
Аджеба мога да пратя маил, мога да изпълня някакво Еxe.
Е как да кажа аз от тоя да ходи да каже на Linux-a da po`ne
da se shutdown-va.

todorin

Постави най-добрите сайтове, търсачки, поща...на едно място: http://gbg.bg/toolbar/