На  7 ноември 2001 (сряда) в 15:50 часа Kliment Ognianov писа:

> Да, съвсем нормален, стига да мога да отворя терминал т.е. кирилизацията
> да мине успешно ;-))))))
> Иначе няма как да разбера.

Може и да не е чак толкова нужно, но в края на ~/.xcyrillic може да се
добавят команди от рода на

xset q >~/.xcyrillic-log
xlsfonts >>~/.xcyrillic-log

> Нямам идея, но как един път работи, друг път - не?!?!?!?

Ако поради някаква причина (често случайна) X сървърът загуби връзката
си със шрифтовия сървър, не се сеща да я възобнови, а просто си чака и
се случва това, което писа.

> Още нещо: това се оправя или с преинсталиране на XFree-4.0.3.....-то,
> или в добавка със преинсталиране на bglinux-а.

?!

> PS Пътя до bash-a [освен perl-a и sh-то, който и при linux, и при BSD са си
> на едно и също място] e коректно променен.....имам предвид, че на BSD-то
> bash-а
> е в /usr/local/bin, а не в /bin...има проблеми само с конзолния 'cyr',
> защото пакетите за
> конзолната локализация са различни от тези за Linux...но това не е
> проблем, защото съм
> си ги настроил перфектно. Само X-а гъбарства :-)

Ако в bglinux нещо (освен името) трябва да се промени заради BSD-то,
пиши.

        С поздрав: Антон Зиновиев
                   [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]

  • ... Антон Зиновиев