On Thu, Nov 08, 2001 at 11:48:14AM +0200, George Danchev wrote:

|Да но в Suite-a Stable (Codename: Potato, Version:2.2r3)  Nedit е версия
|5.02, и е в секция editors на component-ата "non-free" , а не в "main" или
|"contrib". Вече в Testing и Unstable е изкаран от "non-free" .

Значи можем да посъветваме да си смени Nedit от stable към testing... ;)

|btw 2.2.r4 is out :)

Мдаа.... ама по машините на които имам stable нищо не мръдна след днешния
apt-get... щото те и без това са си добре update-нати.

--JS

  • ... Антон Зиновиев
    • ... Kliment Ognianov
      • ... Антон Зиновиев