Samo niakolko belezhki...

Predpolagam imeto na hosta ti e zadadeno v /etc/hosts. Proveri dali v
/etc/host.conf e zadadena posedovatelnostta za tyrsene na ime:

order hosts,bind

Ako e taka, zadai v /etc/mail/local-host-names imeto na hosta si. T.e.
ako imeto na hosta ti v /etc/hosts e abrakadabra.bum.org, v
/etc/mail/local-host-names zadai na otdelen red:

abrakadabra.bum.org

Sled tova restartirai sendmail! I testvai da pratish mail na
[EMAIL PROTECTED] Ako uspeesh znachi problema ti e
v DNS-a. Ako po DNS ne vizhdash dori sobstvenia si domain e
dosta losho.

Napravi tova zasega i se obadi s rezultata!

   Vesselin