Ami edinstvenoto koeto moga da ti predloja e da si namalish skorostta na
modema na 19200, ako i taka ne stava nqma kak 14400... Drugoto e da se obadish
na tezi dostavchici i da gi popitash dali ne trqbvat nqkakvi dopylnitelni
nastrojki za modema.
Syshto taka ako ti e analogov modema i to s duplex...prosto zabravi za kachestvo
;)
Moje da ima i drug moment kojto ne e mnogo etichen no se praktikuva ot nashite
ISP-ta, nali si pravqt reklama za "nikoga signal zaeto", ta umnicite za da si
"spaziat obeshtanieto" prosto kill-vat nqkogo za da se osvobodi liniq...Kojto
iska da vqrva tova sym go vijdal :))) Ima i oshte neshta koito mogat da se
napravqt ama obqsni s kaky modem si (Int, Ext) OS, CPU i t.n. kvoto se setish,
pyk togava shte vidim...
P.S. Pyrvo si pishi pismata v Notepad i togava vlizaj v Inet i gi prashtaj

http://www.fashion.bg