On Tue, 20 Nov 2001 08:13:06 +0200
Kiro Komara wrote:

> Zdr na vsi4ki,
>
>  sazhelqvam 4e vi zanimavam s takav problem, no naistina mi pisna ve4e. Az
> sam na dial up kam SpeedBG v Stara Zagora. Oba4e ve4e mi doide do gusha samo
> ot mizeeri ot roda na dropvane prez 10 min ili pak ne mi priema password-a v
> prodalzhenie na 10 min, posle si q priema idealno. Predi pone sutrin beshe
> snosno a sega si pravi kakvoto si iska. Kazhete mi kade e problema da znam
> na koga da se oplakvam, na poshtata ili na SpeedBG. Samo treperq nad modema
> da ne disconnectne :((( Parvo si misleh, 4e e ot winboze-a, no i pod Linux
> [...]

Mda, ami pregledaj v njakoj manual koi ot registrite na modema ti sudurzat paramatri
kato kolko vreme da se durzi vruzkata ako se izgubi career signal i prochee. Mislja
che registrite sa S2, S4, S10 (njakoi ot tija beshe). Setvash go s neshto goljamo (e
ne po goljamo ot 255 :) )i pak probvash ... Az kato si vzeh navremeto USR-a koio i
dosega si polzvam beshe setnat, po moi smetki da dropi ako izgubi career za 0.7
secundi, koshmar ... :)

Take care,

Boris Jordanov

If one does not know to which port is sailing,
no wind is favorable.
                                         Seneca