-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED]] On Behalf Of George Danchev
Sent: Thursday, April 04, 2002 11:34 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: lug-bg: RESUME:

On Thursday 04 April 2002 16:09, you wrote:
> Preimushtestvo pred kogo? Tova mojesh spokoino da go napishesh i za
> windows primerno

za obstoto store-vane na home dirs na servera qvno imashe predvid NFS
(ili
pyk CODA, tova ne sym go testval). Az nerazbiram no primerno win nqma
nisto
obsto s tqh ... a NFS  kato protokol e syzdaden ot Sun oste predi da ima
win.
Otvoren e ima i RFC-ta za v1,2,3,4. Pretyrpql e promeni prez razli4ni
stadii
na razvite i ve4e ima i v4. V momenta v michiganskiq universitet se
develop-va kernel daemon i client za linux NFSv4 on TCP i UDP, kym
momenta
linux kernel-a 2.4 ima implementaciq za NFSv3 on UDP, a v 2.5 osven on
UDP
ima i on TCP. NFS daemona kojto raboti v user-space poddyrzha v3 on TCP
UDP, no pyk e baven (stoto e process v user-space, a ne po vina na
kernela)
... FreeBSD ima kernel support za NFSv3 on UDP i TCP, SunOS i Solaris
susto
imat takyf kernel support ...

po vtoriq vypros za poddyrzhaneto na mnozhestvo mashini, koito v obstiq
slu4aj ne e zadylzhitelno da sa ti fizir4eski pod ryka, t.e ima i remote

administration ... ne mislq 4e primerno to4no windows vyobste mozhesh da
go
davash za primer ...  v kakvoto i da e otnoshenie ...
li4no mnenie: absolutna nirvana se postiga pri debilian packaging
system.

--
Greets,
fr33zb1