Ako ti trqbva samo monitoring na trafika po IP i pravish tova na linux-router
pogledni sasacct - daje e bylgarsko:) Izpolzva
ipchains/iptables/ipfstat/pfctl v zavisimost ot distroto. Raboti s RDD,
instalira se za sekundi, moje da raboti i kato klient - server sistema. Lesno
i chudesno.
P.S. ako avtora e chlen na grupata, da mi blagodari za reklamata!

На 17 05 2002 16:03, [EMAIL PROTECTED] написахте:
  • ... Stefan Myankov
    • ... Marian Popov
      • ... Oleg Shishmanov
        • ... Alexander Velin