On Wed, Sep 18, 2002 at 04:17:20PM +0300, G. Georgiev (Skeleta) wrote:
> [...]

Zdravejte,

Tuka nastava niakakvo obyrkvane spored mene.

Dedicated server se kazva na taia usluva, pri koiato ISP-to (Internet Services
Provider-a) ti otdava pod naem cial server, vyrzan v negovata mreja. Ot tuka natam
niama nishto po specialno v nachina po kojto se instalira servera, za da byde
'dedicated'.

Oshte poveche, che v povecheto ot sluchaite ISP-to go predlaga veche instaliran toia
server, ti veche si go dokonfigurirash spored nujdite - slagash mu web server,
konfigurirash si mail server i t.n.

Ako stava duma za co-location, togava bi bilo po-razlichno. Co-located server e takyv,
kojto si go podeliate poveche potrebiteli. ISP-to go instalira i konfigurira (spored
sobvstvenite si vkusove za tova, spored mene) i ti poluchavash account s kojto v
obshtia sluchaj imash prava za chetene pochti samo v tcoiata direktoria.

Ako kajesh kakvi po-tochno iskash da znaesh...

rgds,

Andrei