Peter Kirkov wrote:
> Zdrasti grupa,
> Vaprosa na Denislav me podseti ( vsashtnost otnachalo si misleh che
> tochno tova ima predvid )
> Ima nqkoi hosting companii koito predlagat t.nar Virtual Private
> Server - t.e. poluchavate neshto, koeto za vas si izglejda kato
> napulno samostojatelna mashina, na koiato vie ste root i t.n.
> Na praktika obache nqkolko takiva virtualni servera sa pomesteni na
> edna istinska mashina. Niakoi ima li idei kak se pravi tova ?

http://user-mode-linux.sourceforge.net/

Mergnato e v 2.5.35 ima i patches za 2.4.19. S pomoshta na UM Linux
spokoino mozhesh da si pravish virtualni mashini i da davash na
potrebitelite "root" prava na virtualnata mashina. Kombinirano s dobyr
filtering na realnata mashina, edinstvenoto losho koeto mogat da napraviat
e da si iztriat sobstvenata virtualna mashina, koeto ako sa plashtashti
potrebiteli ne e tolkova zle :)