Po povod na PTR zapisite vyzmojno e dostavchika ili
po-tochno pritejatelia na tezi IP adresi vse oshte da niama
reverse dns.

Syshtia e sluchaia s men.

Mrejite 213.xxx.xxx.xxx sa novi v bg prostranstvoto i vse oshte
niamat takova chudo kato reverse dns.

Moita mreja e 213.145.125.0/24 i ako iskate mojete da se umedite sami
che nito edno ip ne se resolva obratno. IP-tata sa mi dadeni ot ITD Network
i syvsem skoro, moje bi do 1-2 sedmici shte imam reverse dns.

Taka che kolegite moje da imat syshtia problem.
Az moia problem si go reshih kato si iskah ot dostavchika mi
edna malka grupa IP adresi s obraten resolving i si premestih mail
servera na edno ot tiah.

> Pri Атанас Мавров <[EMAIL PROTECTED]> ne stava taka. Negovia
> dostavchik v cialata si kompetnentnost go predstavia za vynshnia sviat
>  chrez IP adres, za koito niama napraven PTR resursen zapis v syotvetnia
> in-addr.arpa domain. IP adresa za koito govorim e 213.169.51.6.
> In-addr.arpa domaina, koito e otgovoren za syotvetnia PTR zapis za tozi
> IP adres e 51.169.213.in-addr.arpa. Tozi domain e sobstvenost na SpNet
> i negovite serveri za imena sa:

Kato gledam tova 213.169.51.6 si mislia che ako gi razdavat podred
to tova e dadeno dosta sled moite taka che shte ima da pochakat malko
dokyto im opraviat vsichko.

> 51.169.213.in-addr.arpa. 49898 IN NS ns.spnet.net.
> 51.169.213.in-addr.arpa. 49898 IN NS purgatory.spnet.net.
>
> Silno se samniavam obeche, che SpNet sa dostavchika, koito razpolaga
> s IP adresa 213.169.51.6. Po-skoro toi e na niakoi ot klientite im i toi
ot
> svoia strana go dava na svoite klienti... Traceroute spira do edin mnogo
> svezh router:

Tova che spira traceroute ne znachi nishto. Moje takava da e politikata na
firmata.

Pozdravi mano.

  • ... Nikolay Kabaivanov
  • ... Vasil Kolev