Az nishtyo ne iskah.. no ponezhe Kliment kaza, che tova bilo lodost i
che nikoi normalen admin ne pozvoliava RELAY... I az pokazah, che
ima i "nenormalni" admini... Mozhe bi tova, che ne sam slozhil kavichki
e zabludilo niakoi.. Niamam predvid, che Mitko Ganchev e nenormalen,
naprotiv, mislia, che horata kato nego  Internet bransha sa malko za
sazhelenie.. I che ako toi e nenormalen, ne znam kakvo da kazvam za
ostanalite... Dobre, che ne publikuvah kak pravia RELAY prez DigSys,
che togava shtiaha da kazhat, che Dunbo sashto e nenormalen... i izobshto
ne vizhdam nishto losho da se pozvoliava RELAY ne klienti... nali zatova
se plashta vse pak... ne sme voenna mrezha a internet...

 Ta takiva mi ti raboti

  • ... Vesselin Kolev
  • ... Vesselin Kolev
    • ... Kliment Ognianov