On 15 02 2003 14:34, Victor Senderov wrote:

> Ок, ясно.  Просто не исках да затрупвам групата с премного инфо, защото съм
>  почти сигурен, че кода не може да се компилира, а не че съм объркал
> заглавни файлове и т.н.  Имам някакъв минимален опит с програмирането и тия
> неща са ми ясни, макар че не твърдя, че разбирам какво "точно" правят
> ./configure, make install и др. подобни.

configure е шел скрипт създаден от autoconf, или написан ръчно или и донаписан
ръчно ... този скрипт от своя страна създава на target system Makefile's
които програмата make чете и вече вика компилатори/линкери с необходимите
опции... Така се придобива голяма портабилност при конфигурирането на сорса
за дадената състема (е това не е достатъчно разбира се де, и самия сорс
трябва да е написан портабилно)

> Проблемът  е, че няма никаква документация за този plugin.  Не мога да се
> "закълна", че има грешки в кода, но просто компилирането е много замотано и
> затова ми трябва компилирана версия на тоя plugin (по желание статично
> свързана).  Ако и тя не тръгне: лошо няма, ще чакам xine да пуснат новата
> версия 1.0.0 без бъгове и ще си гледам филми с нея: дотогава winboze.

MPlayer би трябвало да свърши работа ... ето ти един Makefile да get-неш лесно
каквото ти трябва... Елементарен е, може да си поиграеш и със самия него:

wget http://danchev.fccf.net/files/mplayer/Makefile
make

--
Greets,