Мерси Огняне,

рискувам в момента да ти отговоря на кирилица, щото и ти така ми пишеш,
въпреки че си нямам и понятие дали хората ще могат да го прочетат. Ползвам
наготово КДЕ-то с kmail.

Разгледах го bulgarian.el пакета, похвала за труда ти и изгледжда точно това,
което ми трябва. Непременно се обади ако става и за xemacs.

Поздрави,
Боян.

  • lu... Boyan
    • ... Огнян Кулев