| imam slednoto pitane za RH9, akonqkoj ve4e go e probval i test-val. Zna4i
| pri instalaiqta ve4e e predvidena i opticiq (qvno dostaty4no nadezhdnai
| dobre obmislena) za cqlosten upgrade na systemata ot previous RH version.
| Koj tool go pravi tova? (za tozi deto e nad rpm imam predvid, ako ima
| takyv) Sega dokolkoto znam up2date e samo za security updates ot tehnite
| FTP-ta, t.e. ne mozhe da se napravi cqlosten ili partial upgrade s nego,
| kakto s apt-get upgrade ili apt-get install something. Koj e analoga na
| "apt-get upgrade" , znam 4e ima takyv i ako tova e apt tova apt-rpm na
> [...]
up2date update-wa wsichko no w ramkite na versiqta - t.e. nqma da ti naprawi
ot RedHat 8.0 RedHat 9.0. apt-get ima i za RedHat weche i po moi nabliudeniq
pliusa mu e che moje da swalq soft ne samo ot ftp-tata na RedHat no prawi i
problemi :( Po wreme na instalatziq tool-a deto e nad RPM se kazwa Anaconda
RedHat Installer. up2date ima i grafichen interfeis ot koito mojesh da si
izbirash koe da i koe da ne update. APT-to za redhat tyrsi na Freshrpms.net
Za RH 9.0 ne moga da kaja ima li novi raboti tyj kato i na saita ne widqh otde
da procheta po temata a i wreme za gluposti nqma - kato go pusnat shte go
pusnat i shte widim, sega i da gledame i da ne gledame po-hubaw nqma da stane
ot towa.

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev