Mnogo dobre te razbrah, prosto ti kazvam che njama kak da stane
pone dokato RHN predlagat samo ISO images, moje po-kysno da dobaviat
drug vid distributzia no sega ima samo ISO-ta. Pri Debian e razlichno tam upgrate bez reboot-vane e nesto neobhodimo,
vse pak CD-ta ne se prodava navsjakyde kato pri RedHat.