On Thursday 29 April 2004 12:36, Doncho Angelov wrote:

> Общото, Яворе е, че някои хора ги мързи да направят копи/пасте на
> адресът на списъка, и да си създадат нов тред. Просто правят Reply на
> последното писмо в списъка (така получават направо адресът изписан - НЕ
> Е ЛИ ХИТРО ?!), но без въобще да помислят че това скапва:

> 2) Архивите

    Ами въобще не е хитро защото:
    1. Така получават Subject който трябва да се изтрият
    2. Трябва да почистят и съдържанието на писмото преди да пишат

    Просто се 'цъка' на '[EMAIL PROTECTED]' от 'To:' полето
на предно съобщение и всички проблеми /1), 2), 1., и 2./ просто да
не съществуват? Имам такава машина със Samba, но няма да отговарям
на такива съобщения.

    Моля Ви, нека ползваме мейл-листата "правилно". И аз имам KMail и
този метод работи. Нека не си губим взаимно времето...

<cut>

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79