>Това па какво общо има с хибернацията?
>
>Явор Атанасов

        че незнам, нищо общо няма ... защо реши че трябва да има нешо общо ?
        А междо другото някои ако го интересува по подробно проблема .... оказа се че
го има само в частен случаи ...

        Всичко си работи както трябва, с изключение на неща написани на фокс
про (разни фирми ползват подобни бози за разни цели) ... явно фокс про
интерпретира интервалите в пътищата си по някакъв начин ... и самба 3 вече не
се съобразява с това или знам ли какво точно е (ма май е нещо такова)
(с самба 2.2.7б си работи. Специално пробвах защото не ми се вярваше)

                      Някой ако има логично обяснение ще се радвам да го чуя.

По-Здрави
                                                                        Янев