On Friday 28 May 2004 12:42, Georgi Chorbadzhiyski wrote:
> [...]

Виж дали има ново glibc и libstdc++ (еди кои си версии там) на freshrpms.net
за RedHat 7.3. Добави го като repository (freshrpms.net) и ако имаш apt
installed, може да провериш какви версии на кои пакети се иска за да се
компиляса успешно (може да се окажат доста на брой и чет ;-).
apt-get build-dep paketa_na_firebird
може да ги инсталираш и след това да компилираш firebird от src.rpm
или направо да инсталираш от rpm apt-get install paketa_na_firebird.

> Защо просто не си компилираш fireburd-а на машината, така ще избегнеш
> тези проблеми?

Ами защото има разлика между 'build' и 'run' depends. (демек кода който се
компилясва може да си иска хедъри от ново glibc). Пък и не е казано, че ще се
компилира успешно срещу стара версия на glibc, и след това ако все пак се
компилира, че ще работи както се очаква. За това се иска контрол на версиите
на това което трябва да е инсталирано за да започне компилацията и това което
ще му е необходимо после да работи като хората.

> Аз лично не съм имал проблеми при обновяване на glibc, но това на
> slackware. За RedHat и другите дистрибуции не мога да гарантирам нищо :)

Ако визиращ обновяване чрез използване на пакетните им системи за source &
binary packages , slackware пък е най-зле. Ако не се използва съответната
пакетна система, то всички ОС на Земята са еднакво защитени или уязвими на
омазване или неомазване... зависи от прецизността на интервенцията на
потребителя, а не от ОС-а.

--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB