On Monday 31 May 2004 08:38, Огнян Кулев wrote:

> Трябва да се смени и името на пакета, защото тестовият glibc ще замени
> системния glibc.  Изобщо това, което описваш, е опасна операция.
>
> Според мене най-добре е да се направи нещо като chroot среда за исканата
> програма, т.е. новите версии да се инсталират в нещо като /usr/my вместо
> в /usr/local и да се настройват неща като LD_LIBRARY_PATH, когато се
> стартират новите програми.  В случая се изисква и процеса на компилация
> да използва glibc (или gcc, ако е нужно) нещата от /usr/my.
    Определено да си играе човек с glibc си е опасно, но в момента пиша от
една машина с RH9, която е изяла всичките updates без да създаде проблем
до сега (е, не гарантирам 100% че някъде няма шанс да стане проблем). По
същия начин върви и един RH7.x, който за съжаление нямам шанс да заменя
с друго :(
    Като стана дума за chroot, аз тествам FC2 чрез chroot на FC1 - update,
install и т.н. на нови пакети върви без проблеми. В момента в който се
отстрани и последния проблем който имам (NIC 3c509, nVidia примерно),
просто ще boot-на FC2 и ще продължа с нея. Ако на машината има достатъчно
място може би идеята не е лоша - firebird-а може да си работи chroot-нат...

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79
  • Re... Georgi Krystev
    • ... Vasil Kolev
    • ... Doncho N. Gunchev
      • ... Vasil Kolev