> Типично за българската реалност - най-важното и първо нещо е
> "ориентировъчната заплата" - не те ли интересува какво ще трябва да правиш,
> с какъв тип проекти ще се занимаваш, какви изгледи за развитие ще имаш и
> т.н. и т.н.?

Скъпи Петре:)

Първо:

Типично за "българската реалност".
Както биде забелязано много правилно от Иван, аз работа си имам.
Но е хубаво подобна оферта за работа да бъде подплатена с повече информация.
Откъде накъде, някой си ще изпрати автобиографията _някъде си_  като не се
знае нищо за предлаганата длъжност.

Второ:
От контекста на първото писмо на Иван, могат да бъдат изведени следните
изводи:
1) Изисква се познаване на машини за СУБД (те, по-български не може да звучи)
2) Изискването за postgresql вдига летвата нагоре.
3) комбинирано отлично познаване на езикът "C", вече може да бъде _ясен_
ориентир и ...
4) ... достигаме до Perl.

Извод 1: Ще бъде нещо смислено и/или поне нещо, което ще бъде благодатно за
човек притежаващ нужните качества. Няма да е просто поредният УЕБ интерфейс
към някаква база, което правят поне 60% от фирмите в бранша.

Извод 2: Щом ще бъде правено нещо такова, то едва ли е от ден до пладне. Да се
надяваме.

Трето:
Какви изгледи за развитие би имал? Директор "продажби" очевидно е недостижимо.
Какво може да ти кажат на първо включване? Ако е повече от това, което очакваш
- значи очевидно е лъжа.

Четвърто:
типично за "българската реалност"

Драги г-н Петър Недялков!

Типично за "българската реалност" е да се работи за БЕЗ пари,  БЕЗ договор, за
БЕЗ осигуровки или на минимални такива.

Както и всякакви бригадири и мастити съмнително забогатяли типове да те гледат
в очите и да те лъжат за проекти, срокове, изисквания и плащане. Дебело
подчертавам думата ПЛАЩАНЕ. Редно е да се каже ЗАПЛАЩАНЕ.

Ако аз съм на мястото на някой, който си търси работа, няма и да обърна
внимание на предложение в което няма споменаване на КОНКРЕТНА РЕАЛНО
ДОСТИЖИМА СУМА при положение, че ИМА изискване МНОГО КОНКРЕТНО за
необходимите умения!

Не се сдържам също (макар и не е правилно) да отбележа, ЧЕ _отличното_
познаване на езика "C" използван за програмиране в UNIX like OS, би трябвало
да носи значително материално облагодетелстване на можещият го.

И ПОСЛЕДНО г-н Петър Недялков!

Точно "типично за българската реалност" е, да се опитват да те правят на
маймуна и да се опитват да те забаламосат с обещания за развитие,
квалификация и "т.н. и т.н.". Което можеш да го видиш ЧАК след, като постъпиш
на въпросната работа.

> Ей тези заплати бе - все са ви най-важното...

ПОЗНАХТЕ!
 " все са ви най-важното..."

Вие хляба с квалификация ли си го купувате?
Детето с обещания ли го храните?
Наема/изплащането на жилището с притчи за бъдещи проекти ли
заплащате/погасявате?

Пейо Христов