Ти зомбиран от телевизия ли си? Къде съм написал, че ходът е велик? Имам още да поживея, докато почна така да забравям. Недей така. Моля те.

Или да си поговорим за SELinux политики относно демона named? Или ще ми кажеш, че това са глупости и ги няма дори в unstable? Или Васил ще каже, че това е ненужно и е просто модерно?

Ти лично колко SELinux политики сам си написа и компилирал, че говориш за него като за яхния с лук? И след като не споменавам никъде в постинга си горе Fedora и SELinux, защо ми ги слагаш в устата. Ако съм искал да заформям войни на тема дистрибуция, съм щял да напиша точно и ясно. А и това, че в твоята любима дистрибуция няма нещо и това те изнервя и говориш глупости, изобщо не ти прави чест и не отговаря на претенциите ти за нефанатичност и обективност. Отговорих на потребител, който имаше проблем. Отговорих му и как да го реши. Или имаш нещо против ли? Що ли? Ти как помогна за решаването на неговия проблем, че дойде да пишеш съчинения???

Може би си редовен зрител на канал 2001?

и колко *велик* ход е това да им го набутат на потребителите по подразбиране, колко
уникално било, че били пионерите и куп глупости. Ползвай к'вото искаш.

Да. Ходът е много разумен. Това, че на теб това не ти изнася и не ти харесва, е жалко, както е брутално жалко цялото ти включване по темата (изключвам oлигофрениите на Данаил Петров, за които е неободима квалифицирана и навременна медицинска помощ - тях трудно можеш да ги омаловажиш до брутални). Най-малкото хората хванаха да градят сигурна среда, а не да пеят - имаме милон пакети и половината от тях компилирани с ляв измръзна крак и имаме init скрптове пример за първи стъпки в sh . N години решаваме дали да го има нещо ли не.. пък през тези години другите скочили вече с години напред. Единственият засега свестен документ за управление на SELinux е именно написаният от тези, дето искаш да ги зафлеймиш. Ето, порадвай му се:

http://linux.lcpe.uni-sofia.bg/manuals/redhat/rhel/4/html/rhel-selg-en-4/

И е уникално най-малкото, защото никоя друга дистрибуция не написа едно свястно ръководство за SELinux. Никоя друга не пожела да го изведе до истинския пазар на сървърски решения, където му е мястото.

И е все едно дали оценяваш този ход или не - ти не влияеш нито върху развитието му, нито върху качеството на решението. Хората, на които това решение им е нужно, отдавна са го оценили. Да не говорим труда хвърлен за дообработка на SELinux за доброто му функциониране, който не бе никак лек.

Все ми е едно дали ще те подразни и изкефи, но скоро в СУ ще стартира курс по използването на SELinux. Оказа се, че има доста голям интерес. И за разлика от теб никой не дойде да си изкарва яда от това, че го има. Напротив, има интерес от администратори на доста големи компании. И основателният им въпрос беше - след като това го нямаше досега, каква сигурност сме имали?