Георги, мамамустара,

Толкова ли е трудно ДА НЕ ИЗПОЛЗВАШ yahoo.com, а някоя друга поща, за
да пишеш на свястна, четяща се кирилица? А като толкова много си я
харесваш тая поща, поне приложи някой от добре известните трикове,
описани (доколкото си спомням от Александър Шопов) на linux-bg.org.

Това -win-cyr 1251 изразява желанието ти да пишеш с подходяща
кодировка, или какво? Ако не знаеш, с

няма да се получи.

Апелирам към разума, спри да дразниш хората в този пощенски списък, в
това число и мен. Имам чувството, че го правиш нарочно.

Никола