On Sunday 20 November 2005 23:54, gggg ggg wrote:
> zdraveite,
> imam slednoto pitane :
> imam aDSL-i + postojanno IP forwardnato s vsi4ki
> portove kam 192.168.1.2 koeto aDSL-a mi slaga na
> eternetkata,ssh s putty mi varvi idealno, web i t.n. ,
> no ne moga da  pusna VPN prez tezi DSL-i

Чесно да ти кажа решението ти е много просто . Трябва да се поинтересуваш кои
портове са ти необходими за комуникация между машините за този ВПН. Обаждаш
се на АДСЛ поддръжката и много лубезно ги молиш да преконфигурират рутера
така както на теб ти е необходимо, т.е. да ти прехвърля тези портове на
машината зад рутера. Надявам се че, няма да имаш проблем ... е освен че ще
трябва  да почакаш известно време докато някой реши да го направи и така.
Успех ти желая!