Мда факт е че последно време спама се поувеличи и почнаха да минават
спамчета и в листата. Не знам кой се занимава със листите но май е
време спамасасина да се пусне на обучение. Това си е мое мнение нека
админа да не ми се нерви.

On 02/06/06, Petar Nedyalkov <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On Friday 02 June 2006 20:26, Kumanov wrote:
> не си само ти. преди време се опитах да повдигна този въпрос обаче не
> срещнах разбиране (или съм искал твърде много - не знам)

Ще ти пaрaфразирам думите и дано ме разбереш - за да срещнеш разбиране, не
трябва да искаш много, а да знаеш много :-)

--
Cyberly yours,
Petar Nedyalkov

PGP ID: 7AE45436
PGP Public Key: http://bu.orbitel.bg/pgp/bu.asc
PGP Fingerprint: 7923 8D52 B145 02E8 6F63 8BDA 2D3F 7C0B 7AE4 5436

--
С уважение,
Владимир Витков

http://www.netsecad.com