On Thu, 15 Jun 2006 14:23:40 +0100 Alexander P. Panov wrote:
>Опитал си се може би да бъдеш остроумен, но тука има хора които
>изписват по 20KB на ръка за един ден. А и на много от хората тука си
>имат филтри и този спам не идва.

 Така си е, Панов :) Но все пак:
 То под уиндос има от какво ли не друго да се пази човек, та до един
спам ли ще се опре :)

 Иначе и аз научавам за спама само от тая тема. Така че айде моля да я
прекратим! Който не харесва списъка, да не го получава. Не стига че
толкова години Спас поддържа почти сам машината, списъка и архива му, а
сега и да се оплакваме.

 И понеже стана думаа - аз получавам много повече спам от други места,
този списък е много слаб източник :)

 А и да не говорим, че пропуска по малко спам едва напоследък. Толкова
време нямаше никакви проблеми, сега няколко писма и - хайде мечка да
праим. Е нема сми ;)