Georgi Hristozov wrote:

Vladimir Vitkov wrote:

А пробва ли изрично да му заделиш IRQ 11. По лога изглежда че май го
иска само за него а е споделено и с други устройства

Благодаря! Оказа се че на IRQ 11 ми е застанала мрежовата карта. Като я разкарам от машината всичко си работи, но не мога да карам без нея. Направих и още експерименти - пробвах да разместя SCSI-то и мрежовата карта по слотовете, но проблемът остана. Машината е Compaq Deskpro на която цялата програма за поддръжка (която се вика с F10) е на отделен дял на диска. И аз съм затрил този дял в резултат на което не мога да променям настройките на IRQ-тата. Трябва да правя дискета със Softpaq и евентуално да си съсипя ext3 дяла. А от BIOS-а на SCSI-то мога да променям само port address. Мога ли да сменя IRQ-то на мрежовата карта по друг начин?

Ако си направиш дискетите ще можеш да установяваш нещата зареждайки само от тях без да имаш можда от тази партиция