Georgi Todorov написа:
> Здравейте,
>
>     Нужен ми е стабилен сървър за backup и бих се радвал ако споделите
> вашия опит в събирането на подобна машина. Ще ползваме линукс за ОС и
> твърди дискове за съхранение на данните. Машината ще се ползва
> единственно за това и не ни трябва да е бърза ( нали? ).

Не споменаваш методология за бекъпите, затова карам общо. При добро
натоварване ще са ти тесни мрежата и дисковете. Мисли за например
качествена двупортова мрежова карта която да трънкнеш със суич-а. Мисли
за добър дисков контролер+бързи дискове. Нещо което да прави истински
RAID  на хардуерно ниво и да си прави само сметките, а не да ти товари
процесор. И накрая - всичко това ще товари PCI шината - so, искаш добро
дъно. За дисковете - не ги търсиш със малки времена на търсене, а с
голяма пропускателна способност, и с големи кешове.