В пн, 2007-07-30 в 10:18 +0300, Georgi Alexandrov написа:
> <snip>
>
> Да де, ама тук имаш само енкапсулиране. Частта със сигурността липсва.
> Няма  хубав authentication и няма никакъв encryption. Гледам TODO листа им:
>
> "2. Sign outgoing packets, or use SSL. (would require changing from UDP
> to TCP)"
>
> Дано не спрат само с подписи на пакетите. Иначе когато го реализират
> това може и да отговаря на изискванията на Nikolaj.

Вярно, няма такива работи, аз за това отгоре търкалям само криптирани
услуги... Иначе те ако минат на tcp, ще направят историята бая
по-сложна ...

Според мен доста по-лесно ще е да се добави openvpn-ския encryption,
който използва статични ключове, ама не знам желаещи да го направят (на
мен ще ми трябват поне една-две седмици, а и не ставам за програмист...)