В пн, 2007-07-30 в 21:55 +0300, Daniel Ivanov написа:
> Изцяло загубихте връзката с главната постановка. Когато градиш ethernet
> енкапсулации ( openvpn tap) е жизнено важно да разделиш

втф.
От тия всичките идеи определено да се допише криптиране на Etud-а
(ethernet-over-udp) ми изглежда направо елементарно. Защо the fuck
трябва да си играем с STP и подобни работи, като реално ни трябва ЕДИН
елементарен ethernet сегмент, в който има реално погледнато ЕДИН switch
и кило идиоти, накачени на тях, няма машина да поема пакети за друга и
т.н.? Аман от мазохизми :)