--- Pada Rab, 18/2/09, saifullah gatot <politek_2...@yahoo.com> menulis:

Dari: saifullah gatot <politek_2...@yahoo.com>
Topik: Re: [madiunClub] Wabah "Ponarimania" merajalela...
Kepada: madiun-club@yahoogroups.com
Tanggal: Rabu, 18 Februari, 2009, 6:05 PM

Kang Surya..& sedulur

Cilikanku biyen aku (Madrsyh kelas 3) yo nate berobat ala begini (jarene cah
dolanan) :

Sepisan pas gabaken, nggowo gulo abang, kelopo enom, mlaku nang nggone mbok
rondo, dikon nguyah, mbanjur diusar-usari nang dodoku, ndilalah sesuke yo
mari...upahe gratis.
Kepindo pas awakku gatel-gatel, ono dukun cilik, mung wis lulus SD, gaweani
dilat-dilat sing keno gatel, nah iki ndilalah sesuke tetep gatel, ora
manjur..., upahe mung ngekeki maem.
...sugesti.. logikane wong males..sumonggo. .

Suwn
Gtt