http://mdaemon.dutaint.co.id/13.0/index.html?security__dynamic_screening.htm

Dear Pak Syafril,

Saya untuk sementara mencoba untuk uncheck dulu pilihan tersebut.
Oh ya berikut adalah contoh error yang ada di Microsoft outlook :
"Task 'suka...@pakubuwono6.com - Sending' reported error (0x800CCC6A) :
'Your
outgoing (SMTP) e-mail server has reported an internal error. If you
continue to
receive this message, contact your server administrator or Internet service
provider
(ISP). The server responded: 651 Sorry, try later. Spam Filter unavailable."

Mungkin dari error tersebut Pak Syafril tau masalahnya dimana. Terima Kasih.

Regards,

Sukardy