Hola a tots/totes.
    A voltes amb una investigació que estic fent ara mateix me trobar amb la necessitat de consultar, si es possible, la documentació al voltatn d'un Comunista Alaroner. No se segur si aquest home, afussellat l'any 1936, estava afiliat al PCE, pero tots em diuen que era comunista de cap a peus. M'agradaria saber si algú de vosaltres em podria dir a on estan els documents relacionats amb el PCE a Mallorca. Segurament que aquets papers foren confiscats per els Falangistes i duit a algún llòc d'on treure les llistes dels que posteriorment serien empresonats o afusellats. Si qualú em pot ajudar, mil gràcies. PEr altra banda m'agradaria saber a on em puc treure el carnet d'investigador, que em permeti de consultar els arxius que hi ha a Mallorca, ja que el que jò tinc es del ministeri de defensa, concretament del Museo Naval de Madrid
    Salutacions cordials
    Marçal

Respondre per correu electrònic a