From: Joana
Sent: Tuesday, March 23, 2004 4:24 PM
Subject: RE: Sobre els arxius del PCE a Mallorca i el Carnet d'Investigador.

Te recoman el llibre:

Ginard i  Féron “ L’ oposicio antifranquista i els comunistes mallorquins( 1939-1997. Publicacions de l’ Abadia de Montserrat.1998.

Hi ha una relació dels arxius consultats que no tenc temps de copiar, però si no tens el llibre, segur que el trobaràs a alguna llibreria ( per exemple Llibres Mallorca)  o biblioteca ( per exemple March)

Joana

¿ Quí t’ ha demanat el carnet d’ investigador?.