Draga Jelo i ostali sve mogu divljaci da naprave nista me vise ne iznenaduje
jre su sedamnaest izdajica ponicili celu nasu naciju. Ako ikoga treba na
lomacu to su izdajice o oni koji su prodali veru i drzavi i Milosevica za
veceru. Pozdarv svima i nedajte se cffkale milan kasic.

                             [EMAIL PROTECTED]

                             http://www.antic.org/