Gle kurvica nasega djindjica. Hoce blagoslov od Patrijaraha Pavla za njegove
davolske poteze i unistenje nase otadzbine i najvece ponizenje od postojanja
nase nacije. Smrt Djindjicu i svim americkim vezirima i vazalaima.
Izdajicama nase nacije. Cffkele milan kasic. Sad hoce da promene zakon na
americki nacin kakao to njemu odgovara. To ti je braco i sestre americki
sistem gde moral nema nikavbe veze sa zakaonom. Sinhronizacija je uvek bila
kod Srba zkona i morala. Pa ako hocemo da ostanemo doslednji svog imena
moramo zaustavit tog najveceg zlikavca svih vremena od namera i unistenja
nase gpravosudja na moralnim osnovasma. A ne na interesu okupatorskih zelja
i zahteva. CFFKALE MILAN KASIC.

                             [EMAIL PROTECTED]

                             http://www.antic.org/