Title: Message

GLAVNI TUŽILAC HAŠKOG SUDA U ZAGREBU

Del Ponte: Dve optužnice, ali hrvatske vlasti ne sarađuju

Zagreb, 6. jula (Beta)

Glavni tužilac Haškog tribunala za ratne zločine Karla del Ponte izjavila je danas da je Tribunal hrvatskim vlastima predao dve zapečaćene optužnice i naloge za hapšenje, ali da je vlada u Zagrebu odbila da ih sprovede.

Nakon susreta sa hrvatskim premijerom Ivicom Račanom u Zagrebu, Karla del Ponte je rekla da su optužnice hrvatskoj vladi dostavljene pre mesec dana.

"Gospodin Račan se, u pisanoj formi, usprotivio optužnicama, i danas sam došla da objasnim zašto sam morala da odbacim njegove primedbe", kazala je ona.

Del Ponteova je insistirala na tome da "hrvatska vlada nastavi sa sprovođenjem naloga za hapšenje".

Ona nije rekla ko su dvojica optuženih. Prema pisanju hrvatske štampe, reč je o generalu Rahimu Ademiju i generalu u penziji Anti Gotovini.

Back