DOS PREDLAZE NOVU SEDNICU SA RASPRAVOM O 1.000 DANA RADA VLADE | 21:21 |
Izvor: B92

Beograd -- Nakon sto je posle gotovo devet sati odlaganja pocetka sednice
potpredsednika Skupstine Srbije Gordana Comic obavestila poslanike da se
sednica, zbog isteka danasnjeg radnog vremena parlamenta, pomera za
cetvrtak, poslanicka grupa DOS-Reforme Srbije predlozila je u utorak uvece
predsednici parlamenta Natasi Micic sazivanje Druge sednice drugog redovnog
zasedanja Skupstine Srbije. Na toj, novoj sednic, razmatranli bi se
izvestaji o radu Vlade Srbije u proteklih 1.000 dana i o radu predsednika
Skupstine. "Mi zelimo da se u Skupstini Srbije podhitno raspravi o poverenju
Vladi, odnosno o poverenju predsednici Skupstine, da taj prenos bude
direktan i da to ide na nasu inicijativu, posto smo mi kao koalicija
odgovorni, kako za predlaganje i za rad republicke Vlade, tako i za rad
predsednika Narodne skupstine. U tom smislu mi kao koalicija imamo i najveci
legitimitet za takav predlog. Ne zelimo da u toku predsednicke kampanje
nedeljama traje inicijativa i akcija Srpske radikalne stranke sa govornice
Narodne skupstine u direktnom prenosu. Mislimo da bi to bilo monopolisanje
direktnih prenosa i institucija Narodne skupstine u korist predizborne
kampanje Tomislava Nikolica i na ovakav nacin takvu inicijativu cemo
preduprediti", rekao je Pajtic.

U slucaju da predsednica parlamenta prihvati predlog poslanicke grupe
DOS-Reforme Srbije, sednica koja je trebalo da pocne danas, a pomerena je za
cetvrtak, bila bi odlozena, rekao je Pajtic. On kaze da je to po poslovniku
moguce. Time bi bilo odlozeno i izjasnjavanje o poverenju Vladi i
predsednici Skupstine, a na sednici koju trazi poslanicka grupa DOS-Reforme
Srbije poslanici bi se izjasnjavali samo o pomenutim izvestajima.