* thus spake Ernest Adrogué:

* thus spake Toni Hermoso:

He comentat als desenvolupadors del Firefox que es trobi alguna forma que a partir de la crida de start.mozilla.org/firefox (que és el que crida a Google després) es pugui definir una galeta de preferències en funció de l'idioma del navegador. Això és d'interès més enllà dels usuaris catalanoparlants i arreu del món molta gent ho agrairia (tant usuaris de llengües minoritzades com les que no).

Espero que pugui ser útil.

Si es pogués modificar l'URL no hi hauria problema, per exemple, amb aquestes dues no calen galetes:

http://www.google.com/intl/ca/
http://www.google.es/ca

Excuses, no ho havia entès. A http://www.google.com/firefox em surt en
català amb les galetes desactivades i utilitzant un proxy israelià, per
tant deu fer cas de la capçalara Accept-Language o com se digui.
Confirmat, sense capçalera Accept-Language em surt en hebreu.

N.B: start.mozilla.org/firefox et redirigeix a google.com/firefox.

N'estàs segur? Jo tinc només com a Idioma predefinit 'ca' a Preferències/Opcions -> General i si no tinc la galeta. Se me'n va a google.es en castallà.

-- * Toni Hermoso Pulido ------------------------------------------------------ web: http://www.arrakis.es/~toniher email: [EMAIL PROTECTED] gpg: B67B43DC

  All that you touch You Change.
  All that you Change Changes you.
  The only lasting truth is Change