Excuses, no ho havia entès. A http://www.google.com/firefox em surt en
català amb les galetes desactivades i utilitzant un proxy israelià, per
tant deu fer cas de la capçalara Accept-Language o com se digui.
Confirmat, sense capçalera Accept-Language em surt en hebreu.

N.B: start.mozilla.org/firefox et redirigeix a google.com/firefox.

N'estàs segur? Jo tinc només com a Idioma predefinit 'ca' a Preferències/Opcions -> General i si no tinc la galeta. Se me'n va a google.es en castallà.

Tens raó. Si vas amb una adreça espanyola et surt en espanyol, posis
el que posis (sense galeta). En canvi des d'altres parts del món no.

Per exemple:

http_proxy='192.115.106.236:3128' wget --header="Accept-Language: ca"
www.google.com/firefox

Surt en català.

Pel que em sembla, només s'accepten les capçaleres d'idioma a google.com, les versions 'locals' com google.es, google.fr o google.it. En passen concretament.
A Israel o Andorra sembla no haver-hi google local, si ets un català a aquest dos països, molt segurament no et redireccionarà a enlloc, cosa que si passa a l'Estat espanyol i al francès molt segurament.

Serà qüestió de contactar amb Google.

--
* Toni Hermoso Pulido
   web: http://www.arrakis.es/~toniher