--- In obrolan-bandar@yahoogroups.com, "SbudianaYCS" <sbudi...@...> wrote:

> Hehehe..... Ada yg berani2 an make symbol antik SB.
> Ok tks & Always Wish U Good Luck,
>
> SB

hehehe Kong, ente jarang nongol sih, ane juga pernah ade nyang nyebut 'bocah'
qeqeqeqqq, padahal udah kecemplung di BEJ waktu masih di Sabang. btw take it
easy lah...malah kite jadi tau macem-macemnya orang.

Tapi ane juga rada risi nih, belakangan koq banyak bener ye cerita/ OOT yang
katanye 'LUCU' tapi selalu ngelecehin orang INDONESIA/ WNI...ane lagi mikir ape
yang salah sih dengan BANGSA ini ??? bagian yang jelek selalu jadi 'MILIK'
orang INDO lah atau INDON lah...seolah-olah BANGSA ini begitu
gobloknya...padahal, cerita dikit neh ane pernah kerja di perusahaan asing 12
taon (OIL Coy) di bgn komputer (yang katenye 'pinter'), mane tuh BULE yang
diagungin begitu tinggi ame nyang OGAH ngaku orang INDO???, ane koq kagak liat,
malah banyak program/ sistem mereka yang ane ganti/ pake punya ane.

Sorry mumpung lagi suasana 17an nih, ane pengen kite semua harusnya BANGGA dan
BERSYUKUR bisa jadi orang INDONESIA... MERDEKA !!!

Kirim email ke