Malaysia ribut, bentar lagi investornya pindah ke BEI

Gereja: Polis perlu siasatan lanjut, kata Hisham
Jan 12, 10 2:46pm
Polis perlu membuat siasatan lanjut mengenai serangan terhadap beberapa gereja
baru-baru ini sebelum melakukan sebarang tangkapan untuk memastikan mereka yang
diberkas benar-benar melakukan perbuatan itu, kata Menteri Dalam Negeri Datuk
Seri Hishammuddin Tun Hussein.

Katanya polis juga perlu melihat senario lebih besar iaitu sama ada semua
serangan itu adalah satu perbuatan konspirasi pihak-pihak yang mempunyai agenda
tertentu ataupun merupakan serangan secara

--- In obrolan-bandar@yahoogroups.com, "jsx_consultant" <jsx-consult...@...>