Hola Benjamí,

Sobre les banderes: són símbols que tenen una càrrega política que va més
enllà de la llengua i cal tenir-ho en compte.

Què us semblaria que l'OpenOffice.org en castellà --no dic el ES_ar--  si
portés la bandera espanyola a la presentació?

Sent rigorosos, en cas de decidir abanderar-lo, no hi hauria cap pega
legal: «la rojigualda» és la bandera oficial dels territoris a qui va
dirigit.  En canvi, no tots els territoris on s'hi parla català tenen la
mateixa bandera oficial, *és formalment incorrecte*.  Si hi poseu banderes,
feu-ho bé.

Com a responsable final de tot plegat, em toca respondre.

Entenc que hi pot haver persones que es puguin sentir "malament" per això.
Si algú (usuari) hi té cap problema, té diferents opcions:

1. Es pot baixar la versió en anglès d'OpenOffice.org i instal·lar-hi
el paquet d'idioma català.

2. Utilitzar qualsevol distribució de GNU/Linux.

3. Si vol fer un CD-ROM o alguna cosa similar que s'ha de distribuir a
molta gent, demanar-me a mi que faci una versió completa sense
banderetes.

Podeu utilitzar l'OOo en català amb banderetes o sense. Aquesta és
simplement una versió. I evidentment, no s'ha fet amb cap mala
d'intenció. Tot i que em sembla que ara ja sé el motiu pel qual m'han
escapçat l'orella avui a la barberia. El barber devia ser un usuari
d'OpenOffice.org en català ofès ;)

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/