A Dimarts 16 Maig 2006 18:54, [EMAIL PROTECTED] va escriure:

> Però no és pas la bandera oficial d'Argentina, Xile, Puerto Rico,
> Bolívia...

Potser calia explicar-ho més a fons :)  Al paràgraf anterior deia «Què us
semblaria que l'OpenOffice.org en castellà --no dic el ES_ar--  si  portés la
bandera espanyola a la presentació?»  pensant en això, els que fan versions
que s'usen arreu del territori d'una llengua:

Si al ES_es (estat espanyol) hi posessin una bandera, l'ES_ar s'hauria
d'espavil·lar i crear la seva versió.  És és el que m'heu suggerit que féssim
i que jo anava errat pensant que era una versió amb l'objectiu d'anar
arreu --cap problema, però cal saber-ho.
http://www.mail-archive.com/openoffice@www.softcatala.net/msg00998.html

(tot plegat guardant les distàncies entre diferències d'estats, aquí són
d'autonomies.  Més o manco reeixides, però hi són)

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.