En/na Salvador Busó i Pablo ha escrit:
Estic rebent continuament misatges de [EMAIL PROTECTED] infectats amb el virus W32/Bagle.pwdzip. Supose que a altres inclosos en les llistes de correu de Softcatala per OpenOffice els pasará el mateix.
Sabeu que passa?
Això confirma el que deia en un correu anterior. Qui envia aquests mails (a la salut d'en jesús Corrius) no em té a la seva llista de possibles víctimes (en canvi la meva adreça sí que deu estar a la llibreta d'en Jesús). A la llista de "spam" retingut pel meu proveïdor de serveis d'internet tampoc hi ha cap missatge de [EMAIL PROTECTED] ni res que s'hi assembli. En qualsevol cas, sembla que l'infectat/da pot ser algú de la llista.

Esperem que la calor mati tots els cucs windowsaires que corren per aquí.

                Salut i fresca!

                        Eduard Selma.

P.S. La versió 2.0.3 per Linux, millor que cap altra, per ara. La bona feina al final té recompensa.

--
Eduard Selma i Bargalló.
c/ de Les Torres, núm. 8