En/na Eduard Selma ha escrit:
En/na Salvador Busó i Pablo ha escrit:
Estic rebent continuament misatges de [EMAIL PROTECTED] infectats amb el virus W32/Bagle.pwdzip. Supose que a altres inclosos en les llistes de correu de Softcatala per OpenOffice els pasará el mateix.
Sabeu que passa?
Això confirma el que deia en un correu anterior. Qui envia aquests mails (a la salut d'en jesús Corrius) no em té a la seva llista de possibles víctimes (en canvi la meva adreça sí que deu estar a la llibreta d'en Jesús). A la llista de "spam" retingut pel meu proveïdor de serveis d'internet tampoc hi ha cap missatge de [EMAIL PROTECTED] ni res que s'hi assembli. En qualsevol cas, sembla que l'infectat/da pot ser algú de la llista.
Acabo de mirar els missatges que l'Amavis m'havia filtrat i hi tinc algun missatge amb Bagle però en el darrer que m'ha arribat a través de la llista prové de [EMAIL PROTECTED]

Si mireu el codi font del missatge sembla que ve des d'una connexió de Telefònica que tenia la IP 213.0.196.170, que és de Telefonica i sembla que fa servir ocionet.es ( Ocionet Servicios Interactivos S.L.) com a mail relay però que en realitat el servidor de correu pertany a CROMA, S.L. c/Llobregós, 7 de Barcelona

Si algú fa servir algun d'aquests servidors, provablement hauria de passar un antivirus pel seu ordinador.

Salut,

--
Xavier Sala Pujolar